ulla

sry för jag inte har skrivit här de närmaste dagarna. Har åkt till Göteborg till min käre mormor & morfar och kände mig lite taskig om jag skulle dyka ner i "data-världen" som de kallar det för, när jag väl är där liksom ;)

men som sagt jag åkte till gbg i söndags för att senare åka till ullared på måndagen (ledig från skolan *win*)
ullared är great och jag hittade många fina julkklappar till familjen m.m men det är ju så otroligt billigt att man inte tänker på att man så lätt kan köpa upp alla pengarna :/
& nästa gång jag får mina pengar är 21 december.....då måste jag köpa klart alla julklapparna ^^

alltså jag ska få en iphonehögtalare (vi har ju redan köpte den liksom) men jag var ju tvungen att prova den först så ljudet var bra m.m och vilket är inte det bästa sättet att avgöra det på än att sätta på "heroes in defeat" & "the box" på högsta volym?
- jag kände mig stolt!




något alla munthers borde ställa till med oftare i offentliga sammanhang ;) /frallan

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, ska komma på nått smart sätt att göra de utan att ha en iphone >:D

2011-12-06 @ 20:16:51
URL: http://jjohannaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0