#3 Tio sanningar om mig.

1. jag älskar skor *kärlek*
2. jag längtar till sportlovet då min freja kommer :)
3. jag är super-djurvän haha, jag älskar alla slags djur verkligen! :D
4. jag har ett hemligt projekt på gång som jag tror kommer bli suuper!
5. jag skänker pengar till "ung cancer" för det finns alltid någon som har det lite sämre...
6. jag är ett kakmonster :3
7. jag fick min choklad-julkalender idag *whop whop*
8. jag tänker på typ miljontals saker samtidigt, är inte riktigt i nuet- vilket är dumt. jag vet..
9. just nu sparar jag till en tröja som är fett dyr, skulle helst vilja shoppa loss. menmen vi får se ^^
10. det spelar ingen roll på vilket humör du än är på, musik passar i alla svåra/lätta tider - tro mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0